Afgelopen zaterdag was de laatste training van de kangoeroes en de ukkies voor de zomervakantie.
Het was erg lekker weer, dus helemaal geschikt voor een “water”-training.
Eerst sponstikkertje en daarna natuurlijk doelpunten maken met dopjes. Maar het spel met de doelpunten en de dopjes was deze keer wel anders dan anders. Na een doelpunt moesten de kids met een spons door een gat van het gatenbord gooien. Als dat lukte bepaalde het cijfer bij het gat hoeveel dopjes gepakt mochten worden. Ik kan je verzekeren dat er zeer serieus en goed op het bord gegooid werd…
Daarna even met de ringen gespeeld, er waren vaders die de ringen wel 20m konden laten rollen!!!
Na de limo was het spel van Koen het hoogtepunt van de training: gehaktballenrace met water spuiters. Eerst mochten de vaders en moeders de kids natspuiten terwijl ze de gehaktballen naar de overkant brachten, later was het omgekeerd!!!
Dolle pret dus…
Nog een keer limo, de yell en de high-fives en toen was dit seizoen afgelopen.
Ik denk dat het weer een erg leuk seizoen was en ook succesvol qua aanmeldingen: we zijn begonnen met 15 ukkies en kangoeroes en geëindigd met meer dan 25 kids!!!
Na de zomer gaan we weer starten op zaterdag 29 augustus of op zaterdag 5 september. We laten dat nog weten.
Fijne zomervakantie!



