Bericht TCJ

Beste trainers,

En toen zat het seizoen er alweer op. Het was een mooi seizoen waarin we tijdens de trainingen veel lachende kinderen hebben gezien, waarin spelers zich zichtbaar hebben ontwikkeld in hun korfbalspel en waarin nieuwe vriendschappen zijn ontstaan. Voor sommigen werd het seizoen zelfs bekroond met een kampioenschap. Al deze mooie momenten waren niet mogelijk geweest zonder jullie enorme inzet en betrokkenheid. Week in, week uit stonden jullie er, vaak minimaal drie keer per week, om de jeugd te begeleiden, te motiveren en vooral met plezier te laten sporten.

Daarom willen wij jullie namens de TCJ hartelijk bedanken voor alles wat jullie het afgelopen seizoen hebben gedaan. Jullie enthousiasme, tijd en energie maken een groot verschil voor onze jeugdleden en voor de vereniging als geheel.

Daarnaast nemen we afscheid van een aantal trainers die om verschillende redenen hebben aangegeven volgend seizoen geen training meer te kunnen geven. Jeffrey, Ryan, Nina, Daan, Niamh, Denise, Timo en Nils: ontzettend bedankt voor jullie inzet, niet alleen het afgelopen seizoen, maar ook in de jaren daarvoor. We waarderen alles wat jullie voor de vereniging en onze jeugd hebben betekend.

Namens de TCJ wensen we iedereen een fijne zomer en kijken we terug op een seizoen om trots op te zijn.

Met sportieve groet,

De TCJ

Lees ook: