A.s. zaterdag weer trainen voor kangoeroes en ukkies… op het veld!!!

kangeroes veld

Het is duidelijk dat de vakantieperiode is aangebroken, het regende vorige week afmeldingen voor de training van afgelopen zaterdag en ook voor de komende twee zaterdagen. Zo veel dat we even bang waren dat we niet aan het minimum van 6 kinderen zouden komen. Maar uiteindelijk stonden er om 10 over 10 toch 12 kids op het kangoeroe veldje (en één kangoeroe buiten het veld, die was zaterdag niet actief te krijgen…).

Wat hebben we gedaan: natuurlijk tikkertje, doelpunten maken en ook de schipper is weer langs gekomen. Daarnaast ook veel kleine oefeningen met tweetallen: hoepels rollen, kaasje wegen en ook wat wedstrijdjes wie het eerste de bal kon pakken…

Zaterdagen 13 en 20 juni zijn de laatste trainingen en dan…. ook vakantie voor de trainers!!!

Erik

Lees ook: